Interviu cu Florin Buharu

    Florin Buharu este cel mai tânăr autor al editurii Celestium , până în momentul de față. Are 15 ani şi este elev la o şcoală din Râmnicu Vâlcea. Îşi lansează prima carte pe 1 februarie. O puteți precomanda/comanda cu un click aici!



Vorbeşte-ne despre tine!
"Numele meu este Buharu Florin.Trăiesc în Râmnicu Vâlcea.Sunt o fire creativă,adept al romanelor fantasy.Îmi place să citesc cărți care dezvoltă această temă şi să scriu foarte mult.
 Sunt acel gen de persoană căreia nu-i place să vorbească despre ea. Întotdeauna mi-a placut să mă descopere cei din jurul meu."

 Întrebare: Ai emoții la lansarea primei tale cărți?
Florin Buharu: E un eveniment important îm viață, cred că primul eveniment la care am cele mai mari emoții.Sper să le reprim,totuşi. :)

 Întrebare: Ce părare ai despre paranormal.Crezi în el?
Florin Buharu: Îmi place să cred că lumea nu este atât de banală pe cât pare,de aceea scriu şi citesc lucruri care trec de barierele umanului.Paranormalul este unul dintre cele mai controversate domenii,unul care ascunde multe secrete şi care ar trebui explorate.
 Nu cred în vampiri,vârcolaci,fantome sau ființe mitologice. Însă cred în suflete rătăcite,care nu-şi găsesc tihna,spirite care încă nu şi-au încheiat contactul cu lumea muritorilor...Există atât de multe lucruri care nu au o explicație logică, însă mulți dintre noi refuzăm să credem în acest lucru.


Întrebare: Cum se comportă colegii, prietenii, familia de când au aflat de cartea ta?
Florin Buharu: Nu văd diferențe mari în comportamentul lor şi,sincer,nici nu mi-aş dori.
Acest lucru nu schimbă cu nimic relațiile dintre mine şi ei.

 Întrebare:Cum a început totul? Când ți-ai dat seama că ai talent în scrierea unei cărți?
Florin Buharu: În vara anului 2014,am văzut un film(Saga Amurg:Zori de Zi) şi m-a atras atât de mult ecranizarea, încât am început să citesc toata seria care stă la baza acestei francize.Povestea dintre o muritoare şi un vampir a fost cea care a aprins în mine acel strop de imaginație..Am inceput să scriu fanfiction despre Twilight ,apoi m-am hotărât să scriu un roman horror.Nu m-a atras şi am luat pauză câteva luni de la scris.
 Apoi, în 8 mai 2016,simțeam nevoia disperată de a scrie ceva. Şi atunci m-a izbit “revelația”.M-am îndrăgostit de personajele cărții mele şi am început să trăiesc alături de ele şi zi,şi noapte.

Întrebare: Ce planuri ai pentru viitor?
Florin Buharu: Pe lângă faptul că vreau să scriu multe carți, îmi doresc să lucrez în laboratoare, în farmacii.Mereu m-a atras acest domeniu.Bineînțeles că mă voi strădui să împart timpul,astfel încât să pot să scriu şi la cărți,pentru că am foarte multe idei de romane pe care vreau să le aştern pe hârtie.

 Întrebare:Ce părere ai despre iubire? E singurul lucru care înfrânge răul? De ce?
Florin Buharu: Cred că iubirea poate învinge orice.Nu contează că este rău sau bine, întuneric sau lumină.Iubirea va triumfa întotdeauna.De aceea am ales să dezvolt în cartea mea tema iubirii (supranaturale).Când ajungi să ții la o persoană atât de mult, încât ți-ai da şi viața pentru ea,atunci ştii că sufletul tău evoluează, într-un fel.
Acea iubire initială dispare şi se transformă în ceva mult mai profund,ceva ce te face să uiți de tine,ceva ce te face dependent de persoana cu care iți petreci fiecare minut al vieții.Aia e iubirea adevarată,iubirea agonizantă!

 Întrebare:Ce mesaj doreşti să îl transmiți viitorilor tăi cititori?
Florin Buharu: Păi, în primul rând mulțumiri.Mulțumiri,că şi-au devorat timpul citindu-mi cartea.Asta înseamnă mult pentru mine: să ştiu că cineva citeşte ceea ce eu am scris.E o bucurie nestăvilită!
 Şi să aştepte următoarele două romane.Vor avea foarte mult suspans de gustat din această trilogie .


Mulțumesc pentru răspunsuri! Mai jos este descrierea primei sale cărți,"Îngerul nimicirii", poate vă convinge să intrați pe site-ul eidturii şi să faceți o comandă

"Julia Weaver sufera o adevarata tortura pe timpul noptii.Cosmaruri sadice o bantuie,ingreunandu-i capacitatea de concentrare si facand-o sa se interiorizeze,crezand ca destinul ei nu va mai putea fi schimbat niciodata.
Cand afla ca parintii ei sunt unii dintre putinii vrajitori de pe acest pamant,este dispusa sa accepte ritualul care ar putea sa-i disipe cosmarurile.
Insa ritualul este mortal,iar tatal ei inverseaza vraja,visele sale prinzand forma materiala.
Un Inger inuman apare in viata ei,schimbandu-i total cursul.Printr-o putere efervescenta,Julia reuseste sa descopere partea intacta a sufletului lui Andre,iar atractia dintre cei doi e mai puternica pe zi ce trece,dand contur unei iubiri periculoase…
Dar intunericul se pogoara asupra lor,iar Andre este amenintat de vampirism.Iubirea e singurul lucru care le da putere in a infrange raul…Si oare vor reusi?Sacrificiul dintre suflete e letal… "

2 comentarii:

Mirela Barbalata spunea...

Felicitari pentru interviu! Si succes lui Florin in continuare. Are un drum lung in fata si cu tarie, curaj, perseverenta va reusi in tot ce isi propune .

maria ancuta spunea...

Felicitari si succes Florin cu prima ta carte,pare foarte interesanta