Book Haul Mar-Apr 2017

Bună dimineața tuturor! După cum spuneam, la fiecare două luni avem Book haul, așadar hai să vă fac invidioși! Deși încă am cărți din februarie (sper că în mai termincu ele) am primit încă câteva destul de interesante.

De la editura Corint (colecția Leda Edge) am primit Trei Coroane întunecate, o carte recent apărută a cărei recenzie sper să apară în această săptămână pe blog. Dacă doriți să o cumpărați este disponibilă aici.

Am primit și de la un nou colaborator 3 cărți interesante. Colaboratorul se numește Crime Scene Press și cărțile pot fi comandate de pe site-ul editurii. Sunt genul crimă/polițist, deci nu au cum să nu îmi placă.

De la editura Celestium, care din păcate s-a desființat am primit un exemplar cu autograf al romanului Hotarul. Recenzia o găsiți pe blog și o puteți cumpăra de la autoare.

Și în final, editura Quantum de la care am primit 4 cărți (încă nu am apucat să scriem recenziile). Cele 4 cărți sunt I.R.En; Nu te împiedica de mine, te implor! Și Urlet în Tăcere. Cărțile sunt disponibile la un preț mic aici!

Asta a fost tot! Mulțumim că ai citit! Tu ce dorești să citești în această lună?



Abonează-te la blog!
Înscrie-te pentru a primi prin Email toate recenziile, interviurile, concursurile şi orice articol scriem noi pe blog. Dacă nu îţi place, te poţi dezabona ulterior.☺