Niște dedicații haioase

Fiecare carte are o dedicație. Rar întâlnești una care să nu aibă. Prin dedicații se exprimă recunoștiința față de prieteni, familie, editor, sau pur și simplu se precizează numele unei persoane căreia îi este adresată în mod special cartea. În general, eu nu citesc dedicațiile și deschid cartea direct unde începe primul capitol. Rareori citesc primele cuvinte și niciodată nu mă uit la harta de la început, dacă există.

Câțiva autori au ales să scrie o dedicația amuzantă, originală, iar unele au ieșit superbe! Am găsit câteva pe internet și doresc să le vedeți și voi. Sunt în limba engleză, dar sunt foarte amuzante. Cea cu Colin Firth este preferata mea. Voi știți din ce cărți sunt? 












Dragoste frățească :)
Sper că v-a plăcut! Și că ați râs puțin. Eu sigur m-am distrat! Voi mai aduna informații și poate revin cu altă serie de dedicații, de data aceasta în limba română. Pe curând! :)

Un comentariu:

Catalina Coman spunea...

Super idee. M-am amuzat tare. :))