Interviu cu Andrada Rezmüveș

Andrada Rezmüveș este o tânără scriitoare de 20 de ani,viitoare mămică, care a început drumul perfecționării în arta scrisului pe Wattpad. Cartea ei, “Îmbrățisează-mi defectele” a fost citită de peste 300.000 de ori în mediul online și va apărea în curând la editura Celestium!
Îi puteți citi cărțile Andradei pe Wattpad cu un clik aici!
Pe ea o găsiți și pe Facebook, cu un click aici!
Vă inivit să o cunoașteți mai bine pe tânăra scriitoare, citind acest interviu!
"Pur şi simplu, îmi pun sufletul în ceea ce fac şi fără să vreau, las bucăţi din mine în fiecare roman al meu."


Întrebare: Ce ne poți spune despre tine?
Andrada Rezmuveș: Nu ştiu ce aş putea spune despre mine. Sunt o persoană simplă, la fel ca oricare alta. Iubesc tot ce ţine de arta scrisului. Modul în care cuvintele se mulează pe foaie, în word, sau oriunde altundeva. Am douăzeci de ani şi mă declar o visătoare în lumea personajelor mele.

întrebare: Care este citatul sau scena ta preferată din carte?
Andrada Rezmuveș: Citatul meu preferat ar fi acesta: "Iubirea de părinţi e veşnică, şi nu se sfârşeşte nici măcar atunci când moartea vă desparte. Iubirea de părinţi rezistă în timp, de la naştere, până la sfârşitul vieţii şi dincolo de ea. Iubirea de părinţi ne învaţă să fim oameni, să creştem, să ne maturizăm, să iubim. Iubirea de părinţi şterge lacrimile amare de pe chipul nostru palid. Iubirea de părinţi e singura ce va rămâne acolo, indiferent de probleme, indiferent de certuri şi despărţiri. Întrucât, atunci când pleci şi habar nu ai unde să te îndrepţi, întoarce-te acasă, acolo mereu te va aştepta cineva cu drag! Pentru că iubirea de părinţi este cel mai preţios lucru pe care viaţa ni l-a oferit!"
Cât despre scena preferată, nu ştiu dacă am una. Vă las pe voi să o alegeţi pe cea mai frumoasă după ce citiţi romanul.

Întrebare: Cum a început totul?
Andrada Rezmuveș: Iubeam scrisul încă din generală. Eram fericită oridecâteori învăţătoarea ne dădea compuneri de făcut, nu ştiam dacă am talent, nici acum nu sunt sigură de asta. Pur şi simplu, îmi pun sufletul în ceea ce fac şi fără să vreau, las bucăţi din mine în fiecare roman al meu.

Întrebare: Ce te inspiră?
Andrada Rezmuveș: Pentru mine orice lucru minor este o sursă de inspiraţie. Dar, iubesc să scriu despre iubire. 

Întrebare:Cât timp dedici scrisului și ce faci în timpul liber?
Andrada Rezmuveș: Dedic scrisului cât timp este nevoie să iasă aşa cum îmi doresc. Scriu, şterg şi rescriu.
Voi deveni mămică curând şi probabil cu asta îmi voi ocupa de acum timpul liber.

Întrebare: Ce ne poți spune despre cartea ta ?
Andrada Rezmuveș: "Îmbrăţişează-mi defectele!" a devenit cartea mea de suflet. Ador personajele, replicile, modul în care ei evoluează de-a lungul poveştii. Probabil orice scriitor îşi iubeşte mica operă. Sper ca până luna viitoare să o găsiţi pe site-ul editurii, însă acest lucru nu este cert.

Întrebare: Cum a fost primită cartea?
Andrada Rezmuveș: Cartea a fost primită cu dragoste, aş spune, de cititorii mei pe wattpad. În alte locuri încă nu a apărut, dar sper să fie apreciată în măsura în care merită.

Întrebare: Ce planuri ai pentru viitor?
Andrada Rezmuveș: Nu îmi fac planuri pentru viitor. Trăiesc în prezent şi mă bucur de fiecare minut.


Întrebare: Ce mesaj dorești să transmiți cititorilor tăi?
Andrada Rezmuveș: Cititorilor mei aş vrea să le mulţumesc pentru susţinere, pentru fiecare vot şi comentariu în parte. Fără ei, nu aş fi ajuns aici. Lor le datorez totul. Vă iubesc şi vă mulţumesc din suflet, oamenii mei frumoşi!

DESCRIEREA CĂRȚII

Iubirea neîmpărtășită te sfâsie, te frânge şi te rupe în mii de bucăţi inegale. Îţi ucide sufletul, inima şi te aruncă în braţele neputinţei. 
Maria Blaise se luptă pentru a câştiga inima alesului său, cel pe care, încă din copilărie, l-a iubit mai mult decât se poate. Mai mult decât o persoană reală ar putea iubii. Încearcă să ocolească iubirea, dar cum ar putea, când ea se reflectă în ochii lui albaştri? Privirea lui rece precum gheața îi spune poveşti interminabile de dragoste, poveşti nemaintalnite, unice şi palpitante. O aruncă în braţele dragostei şi o obligă să danseze pe ritmurile ei lente, chiar dacă Maria nu-şi doreşte. Îşi impune să nu simtă, să nu sufere şi să nu iubească. Se ascunde în spatele imperfectului, ignorând perfecţiunea ce o înconjoară. Închide ochii, respiră adânc, şi îl roagă tăcut să-i îmbrăţişeze defectele. 

Îmbrăţişează-mi defectele, 
Şi-ţi voi purta iubirea.

Niciun comentariu: