Interviu cu Florentina Ioana Pandelea

Florentina Ioana Pandelea este autoarea mai multor cărți apărute pe Wattpad. Cu toate acestea, romanul ei de dragoste "Teoria inocenței" va fi primul dintre ele care va lua formă fizică în luna iunie a acestui la editura Celestium!
Îi puteți citi cărțile pe Wattpad cu un clik aici!
O găsiți și pe Facebook, cu un click aici!
Vă inivit să o cunoașteți mai bine pe Florentina Pandelea, citind acest interviu!
" De la Eva am învățat să nu renunț niciodată la visul meu, să acord a doua șansă și să iert. "


Întrebare: Puteți să ne spuneți câteva lucruri despre dumeavoastră?
Florentina Pandelea: Sunt o persoană sceptică. Foarte greu cred în ceva sau în cineva, dar după ce îmi câștigă încrederea sunt devotată. Mă las în brațele imaginației și scriu, fiindcă doar în lumea creată de mine pot să visez, să sper, să cred, fără să fiu dezamăgită, asta pentru că eu sunt cea care decide drumul personajelor. Iubesc natura și copiii. Ador să mă joc cu fiica mea și să stăm de vorbă ,, ca fetele". Îmi place să mă plimb, să citesc și să mai fiu pentru câteva clipe copil. Mă văd un om simplu, cu calități si defecte, dar care încearcă să fie mai bun de la o zi la alta.

Întrebare: Ce citat preferat aveți din carte ? Ce reprezintă el pentru dumeavoastră?
Florentina Pandelea: Am un citat preferat în carte. ,, Iertarea e o binecuvântare. Lasă sufletul ușor, liber să guste din frumusețea vieții." După acest citat mă ghidez în viață. Nu îmi plac sentimentele negative, mă sufocă și mă epuizează. Aș minți dacă aș nega că nu am avut momente în care am simțit că mă sufoc de nervi, de dezamăgire din cauza unei persoane, dar, de fiecare dată, am ales să iert, să uit, de ce nu, să acord a doua șansă, astfel încât să mă pot bucura pe deplin de tot ce am în viață.

Întrebare: Cum a început totul? Când v-aţi dat seama că aveți talent la scris? Ce v-a inspirat și vă inspiră?
Florentina Pandelea: Totul a început acum doi ani. Am găsit aplicația Wattpad și, după ce am înțeles-o, mi-am luat inima în dinți și am început să scriu. Am citit de când am învățat alfabetul și, întotdeauna, am adorat să mă pierd în lumea lor. Am început să scriu, vrând să văd dacă pot creiona un personaj, dacă pot contura o poveste. A fost hobby-ul de care aveam nevoie la momentul respectiv. Încă nu sunt sigură pe munca mea, dar învăț și încerc să evoluez de la o carte la alta. Mă inspir din orice. Din conversațiile cu soțul meu, din gesturile fiicei mele, din muzică și din filme, chiar și persoanele străine pe lângă care trec îmi oferă o idee pe care s-o așez în carte.

Image may contain: one or more people and text
Întrebare: Ce faceți în timpul liber? Ce hobby-uri aveți?
Florentina Pandelea: Cu un job, o familie și un copil, îmi găsesc, totuși,  timp liber pe care să-l folosesc în favoarea mea. Scriu, citesc, corectez și ascult muzică.

Întrebare: În cât timp ați scris cartea?
Florentina Pandelea: "Teoria inocenței" am început-o în luna iulie, 2016 și am scris epilogul în martie, 2017. Am pus pauză după primele doisprezece capitole, fiindcă a trebuit să mă concentrez asupra unei alte cărți, încadrată la categoria fantasy. Am reluat proiectul după ce am finalizat acea carte.

Întrebare: Ce personaj din cartea dumneavoastră sau din altă carte v-a emoționat? De ce?
Florentina Pandelea: Multe personaje mă emoționează, dar, în cartea mea, desi îmi iubesc toate personajele, m-am atașat de unul secundar. Eva, mama personajului principal, a fost conturată în așa fel, încât defectele nu-i umbreau imaginea, din contră. A fost mama pe care orice adolescent și-o dorește, înțeleaptă, iubitoare, înțelegătoare, dură, atunci când era nevoie, și ambițioasă. De la Eva am învățat să nu renunț niciodată la visul meu, să acord a doua șansă și să iert.

Întrebare:Povestiți-ne despre cartea dumeavoastră! Când o să apară?
Florentina Pandelea: În "Teoria inocenței" este prezentat drumul maturizării unei adolescente normale. Sophie a fost crescută de mama ei, fără să își cunoască tatăl. Acesta din urma și-a pus studiile și cariera pe primul plan, lăsând în urma lui o fată de optsprezece ani însărcinată. Sophie este naivă, inocentă, inteligentă, dar, din dorința de a aparține unui grup, uită de ea, schimbându-se pentru a fi acceptată de ceilalți. Povestea ei este presărată cu umor, dezamăgiri, pierderea primei iubirii și plină de evenimente neașteptate ce o vor pune pe Sophie la mari încercări. Dar, deși o tragedie îi distruge cursul liniștit al vieții, ea nu încetează să spere, să iubească, să acorde a doua șansă.
Cartea va apărea în luna iunie, la Editura Celestium.

Întrebare: Ce planuri aveți pentru viitor?
Florentina Pandelea:Îmi place să îmi fac planuri, dar nu mereu le duc la bun sfârșit, din motive ce nu țin tot timpul de mine. Momentan am în plan să termin cartea la care scriu, "Amnezic", ce prezintă două povești de viață, din două orașe diferite, povești triste, dar care se vor uni pe parcursul acțiunii. După ce o voi termina, sper să vadă lumina tiparului și să ajungă la inimile cât mai multor cititori.
Image may contain: one or more people and text

Întrebare: Cine v-a susținut/vă susține în scrierea cărții/cărților?
Florentina Pandelea: Când am început să scriu, am fost susținută de prima mea cititoare, care a devenit cea mai bună prietenă a mea. După ce i-am dezvăluit soțului meu noua mea pasiune, a fost alături de mine, amintindu-mi tot timpul să nu renunț și să nu las pasiunea să-mi acapereze momentele noastre. Așa am reușit să îmi fac timp pentru tot ce iubesc. 
În timp, am fost susținută de prieteni pe care i-am cunoscut pe wattpad și de familie.

Întrebare: Ce mesaj doriți să transmiteți cititorilor dumneavoastră?
Florentina Pandelea: Cititorilor mei vreau să le transmit un sincer și călduros mulțumesc! Le mulțumesc pentru fiecare moment în care au fost alături de mine și personajele mele, pentru fiecare comentariu și încurajare, pentru susținerea lor necondiționată. Datorită lor, am ajuns să pun epilogul la trei proiecte și am prins curajul de a trimite manuscrisul la o editură, astfel visul meu s-a îndeplinit. Le mulțumesc și le sunt recunoscătoare pentru tot ce mi-au oferit!


DESCRIEREA CĂRȚII
Teoria inocenței (Finalizată)
Iubirea nu se poate vedea, ci se simte. Sophie nu ştie în braţele cui se aruncă. Iubeşte, fără a ştii pe cine. Se lasă ghidată de inimă, se îndrăgosteşte de suflet şi uită de aspectul fizic. Ea este mai mult decât o adolescentă normală, mai mult decât un chip frumos. Sophie este o inimă frumoasă şi iubitoare. Iubirea o poartă pe culmi nebănuite ale lumii, o înalţă, o coboară, o izbeşte de pământul dur, însă nu renunţă în a crede în perfect. Iubindu-l pe el, descoperă lumea, suferinţa şi puterea de a merge mai departe. Îi aude vocea bărbătească, îi simte atingerea suavă pe trupul ei fragil şi ştie. Ştie că el este cel care-i va stârni reacţii nemaiîntâlnite. Cel care o va face să tremure chiar şi atunci când sudoarea i se prelinge pe şira spinării. Se maturizează înainte de termen, iubind aşa cum mulţi nu sunt capabili să o facă. 

"Iertarea e o binecuvântare. Lasă sufletul uşor, liber să guste din frumuseţea vieţii!"

Niciun comentariu: