Interviu cu Mirela Florentina

Mirela este autoarea cărții "Război în doi", apărută la editura Celestium. Îi puteți achiziționa cartea cu un click aici!
Vă invit să aflați mai multe lucruri despre Mirela, citind acest interviu!
"Fiecare personaj din lucrările mele reprezintă o bucățică din mine."


Întrebare:Poți să ne spui câteva lucruri despre tine?
Mirela:Sunt o persoană optimistă și spontană. Rareori mă puteți vedea tristă. Cred că cel mai mare defect al meu este că mă străduiesc prea mult să îi fac pe ceilalți fericiți. Sunt de părere că viața noastră ar fi mult mai frumoasă dacă am alege să ne vedem de viețile noastre și nu am mai judeca oamenii din jur.

Întrebare: Care e citatul sau scena ta preferată din carte și de ce? 
Mirela: "Păstrăm în mințile și inimile noastre oameni nedemni să rămână acolo."-  este citatul meu preferat din carte. Mi se pare că surprinde foarte bine realitatea. Mulți dintre noi nu reușesc să își curețe mintea și sufletul de rămășițele lăsate acolo de o persoană ce a făcut  mai mult rău decât bine, cât timp a făcut parte din viața noastră.

Întrebare: Cum a început totul? Când ți-ai dat seama că ai talent la scris? Ce te-a inspirat și ce te inspiră?
Mirela:Totul a început în joacă. M-am apucat de scris din curiozitate. Voiam să știu dacă pot să fac ceva cu toate ideile ce îmi traversează constant mintea. Am ajuns să scriu pentru a mă relaxa, pentru a potoli haosul din mintea mea.  Mă simt liberă, atunci când o fac.  Totul mă inspiră: viețile celor din jur, piesele pe care le ascult, visele.


Întrebare:Cât timp dedici scrisul și ce faci în timpul liber?
Mirela:Nu dedic un timp anume scrisului. Depinde de ce am de făcut. Sunt zile în care scriu și trei-patru ore și zile în care nu am deloc timp să o fac. În timpul liber ies cu prietenii, alerg, citesc și scriu.

Întrebare: În cât timp ai scris cartea? 
Mirela: Nu știu să îți spun cu exactitate. Am luat multe pauze de la scris. Niciodată nu am reușit să scriu ceva doar pentru că trebuie.


Întrebare:Ce părere ai despre dragoste? 
Mirela: Cred în ea și am speranța că toți o fac, chiar dacă nu recunosc. Așa cum mulți au spus înaintea mea, este un sentiment nobil. Din păcate, nu mereu este dulce, frumoasă. Soarta ne mai servește, din când în când, o doză de iubire toxică.

Întrebare:Cu ce personaj din cartea ta sau din altă carte crezi că te asemeni? De ce? 
Mirela:Din anumite puncte de vedere, mă asemăn atât cu Dylan cât și cu Abygail. Am mult din orgoliul și tăria de caracter a lui Dylan, dar și din delicatețea ei. Fiecare personaj din lucrările mele reprezintă o bucățică din mine. Cu toate am ceva în comun.

Povesteşte-ne despre cartea ta! 
Mirela: "Război în doi" este o carte de dragoste, despre dragoste. Abygail și Dylan nu sunt perfecți. Am încercat să surprind o poveste adolescentină de iubire exact așa cum este ea de cele mai multe ori: presărată cu certuri, momente romantice, despărțiri și împăcări.

Întrebare:Ce planuri ai pentru viitor?
Mirela:Voi continua să scriu.  Am niște idei pe care vreau să le transform în romane, dar rămâne de văzut. Trăiesc, pe cât pot de mult, în prezent. Sper doar că viitorul o să fie blând cu mine. Descoperim împreună ce se întâmplă.

Întrebare:Ce mesaj dorești să transmiți cititorilor tăi?
Mirela: Le mulțumesc că au ales să intre în universul meu! Sper să le placă ceea ce descoperă! Trăiesc un vis frumos datorită lor.

                        DESCRIEREA CĂRȚII


Abygail Smith crede că  știe exact ce își dorește de la viață . Însă, după o petrecere la care merge însoțită de cea mai bună prietenă, lumea ei perfectă este zguduită din temelii.

Dylan Turner obține întodeauna ce vrea. Sexy si provocator, băiatul o face să simtă dragostea și pasiunea, dar îi face cunoștință și cu durerea și suferința.


Deși diferiți, pe cei doi îi leagă ceva: haosul din suflete.  Povestea lor este condimentată cu certuri, întâlniri romantice şi despărţiri dureroase. Niciunul nu știe ce vrea, dar ambii își doresc totul.

Niciun comentariu: